Suomija yra Šalis, įsikūrusi šiaurinėje Europos dalyje. Ji ribojasi su Baltijos jūra, todėl nenuostabu, kad daug krovinių yra siunčiama keltais iš vienos šalies į kitą. Kiekvienai įmonei rūpi greitai ir saugiai pervežti siuntas bei vykdyti užsakymus. Tad kodėl dauguma siuntų iš Lietuvos iškeliauja keltais į Suomiją?

Visų pirma, laivybos pramonė siūlo konkurencingiausias krovinių gabenimo išlaidas, ypač gabenant prekes dideliais atstumais. Palyginimui, kai kurie vertinimai rodo, kad krovinių gabenimas keltais yra keturis – šešis kartus pigesnis nei oru. Matant tokią statistiką lengva teigti, kad vandenyno transportas yra pigiausias variantas pervežti siuntas tiek įmonėms, tiek individualiems asmenims.
Nesvarbu koks siuntos dydis, keltais paprastai galima gabenti bet kokio dydžio krovinius. Mažesnės siuntos yra grupuojamos su kitais kroviniais, o didesni kroviniai sugrupuojami atskirai. Daugiau apie siuntų grupavimą, negabaritinius krovinius ir kitus reikalavimus gabenimui keltais: ferrybookings.lt.

Vienas pagrindinių gabenimo jūra pranašumų yra laivybos kompanijų ir logistikos ekspeditorių gebėjimas efektyviai tvarkyti sunkius ir didelių gabaritų krovinius. Tokios siuntos paprastai apima transporto priemones, įrangą, statybines medžiagas ir dar daugiau. Dažnai per sunkūs ar per dideli kroviniai gabenimui oru ar keliais, keltams nėra problema.

Jūrų transportas užtikrina maksimaliausią krovinio saugumą, palyginus su kitomis transporto priemonėmis, nes laivais yra sukonstruoti saugiai gabenti pavojingas medžiagas ar krovinius. Pramonė puikiai išmano tokių prekių tvarkymą ir turi galiojančius nuostatus, užtikrinančius laivo įgulos, krovinių ir aplinkos saugumą.
Oro ir kitų rūšių transportas palieka daug didesnį teršalų pėdsaką palyginus su keltais. Jie turi efektyviausią ir mažiausiai aplinką teršiantį anglies dioksido būdą. Teršalų mažėja ir dėl to, kad tobulėjant technologijoms nauji laivai naudoja suskystintas gamtines dujas.