Šiuo metu daugiausiai kurjerių kompanijų turi interneto stebėjimo įrankį, kuris gali padėti klientams, matyti jų siuntos eigą. Šiam tikslui kiekvienam surinktam paketui priskiriamas stebėjimo numeris.
Siuntinio būsena paprastai atnaujinama kiekvieną kartą, kai jis pasiekia sandėlį ir nuskaitomas. Tokiu būdu klientai žino, kur tam tikru metu yra jų pakuotė. Tuo pačiu metu, jei maršrute susidurta su sunkumais, sistema parodo informaciją, kuri galėtų būti aktuali.

Paprastai stebėjimo sistemoje nerodomos jokios būsenos, rodančios, kad paketas pamestas. Kai kurie pamesto paketo rodikliai arba tai, kad gabenant siuntinį gali kilti problemą, yra šie:
– Neįprastos būsenos;
– Nėra būsenos atnaujinimo ilgiau nei 48 valandas;

Kai kurie statusai yra parašyti tik kurjerių įmonių vidinių komunikacijų, todėl jums gali kilti sunkumų išsiaiškinant jų reikšmę. Tai nebūtinai reiškia, kad kažkas negerai. Dėl savo ramybės visada galite kreiptis ir siuntų paieška suteiks daugiau informacijos ir patvirtins ar paneigs jūsų nuogąstavimus.
Jei užsakėte pristatymo paslaugą per kurjerių paslaugų užsakymo svetainę, pirmiausia turėtumėte susisiekti su konkrečia svetaine.

Tokiu atveju jie tarpininkauja tarp klientų ir kurjerių paslaugų teikėjo. Jie gali veikti kliento vardu su kurjerių, jei kiltų kokių nors problemų. Įsitikinkite, kad nurodėte teisingą stebėjimo numerį ir visą reikiamą informaciją. Tik po to jie gali pradėti tirti situaciją. Nuo to momento ir, priklausomai nuo jų pačių procedūrų, jie suteiks jums daugiau patarimų ir informuos, kokie yra tolimesni veiksmai.

Paprastai kurjerių įmonės prašo tikslaus siuntinio aprašymo:
pakavimo būdas;
dydis ir spalva;
išorės ir vidaus savybės, kurios galėtų būti naudingos;
ir pakuotės turinys

Pakuotė paskelbiama pamesta tik po to, kai kurjerių įmonė ištiria situaciją. Jei pakuotės neranda nė viename sandėlyje, kuriame galėjo būti, pakuotė laikoma pamesta.